Продавець Інтернет-магазин "SHREK" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
95 відгуків
Shrek
Контакти
Інтернет-магазин "SHREK"Олександр
УкраїнаТернопільська областьШумськвул. Украинская 36 каб. 13
+380974681112
Менеджер з продаж
+380943500035
Адміністрація
@Shrek_Shop_Mobile_bot+380979990566
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380974681112
+380943500035

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернути товар належної і не належної якості можна одним із способів: - зв'язатися з менеджером і оформити повернення в ручному режимі. Перед оформленням повернення необхідно зв'язатися з менеджером для уточнення подальших дій (причин повернення, можливих рішень, подальших дій, реквізитів одержувача). Повернення повинно бути оформлено звичайною посилкою, упаковано належним чином (бажано в упаковку, в якому було отримане), в посилку Після оформлення повернення необхідно повідомити нам номер ТТН і дату відправлення. Перевірка деяких дефектів може займати до 10 днів Не будуть прийняті наступні повернення: - оформлені післяплатою. - без повного опису дефекту, причин повернення. - оформлені на одержувача з некоректними даними (помилковий телефон, адреса, ПІБ та інше). - не узгодженні повернення. - без гарантійних пломб. УВАГА всі повернення відправляти Новою поштою на: Резніченко Олександр м. Шумськ Тернопільська обл. склад №1 моб: 097-468-11-12

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.